lördag 1 januari 2011

6. Min dag

Ja, eftersom denna dag inte varit så rolig så kan jag ju ist berätta om gårdagen.
Salla och jag vaknade upp och käkade frukost, duschade, sminkade oss och allt sånt så att vi vart redo för att festa. Klockan 5 drog vi hem till Bygg för att fira nyår och där startade partandet på en gång. Dragonfile och hasselbagspotatis vart de till mat och drickat vet ifan vad jag stoppade i mig. Halv 12 drog vi ner till hamnen och skålade in de nya året med skumpa och sen drog vi tillbaka till Bygg där vi har spenderat natten.
Vill passa på att tacka alla som va där och för att visa att jag äger ska jag skriva allas namn:
Andreas, Salla, Bea, Filip, Fredrik, Oskar, Pontus, Andreas, Niklas, Viktor, Anthon, Hannes och Alex.

Bilder kommer senare när jag lagt över dom på datan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar