onsdag 27 oktober 2010

cookies

Som ni kanske vet så är jag med i NU (nyköpings ungdomsfullmäktige) och vi har ett kontor på stadshuset som jag hänger på just nu, helt själv, som vanligt, jag har inga vänner... NEJ mamma, du räknas inte som vän! De finns ju ifs en bra sak med de och de är att köper man något gott får man ju allt själv! Men de är liiiite läskigt, tror faktist att det spökar här typ, läskigt!
Aja, hade matteprov idag. MVG++++++++++ here i come (på riktigt) jag äger på matte (på riktigt igen). Sen gick jag runt på stan och hittade en blus som va på rea 50% på MQ, najs som tusan de :)
Jag vet, jag ska byta design och jag vet, jag ska lägga upp bilder. Imorrn då jäklar! förhoppningsvis iaf...
De va typ allt jag hade att säga idag, såååå

hejdooo

ph: jag från nians dag. skulle va madonna. de är gråa dagar som dessa som man längtar till sommar och grönska igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar