måndag 4 oktober 2010

up running again

Tjolahopp! Mitt namn är Sofia, tidigare bloggat på devote men la ner den bloggen för 3 månader sen och nu har jag bestämt mig för att börja igen. Tänkte ist köra på blogspot och hoppas på att orka/hinna med de. Aja, nog om de... idag är det kanelbullens dag och jag har moffat i mig två bullar, mer hade jag inte råd med. Gillar man att shoppa får man skylla sig själv ;)
Dagen har varit bra, lång skoldag men de står man ut med när man har så bra klasskamrater som jag har.. (a) hade turen att va träningsfri idag vilket var behövligt och jag har precis tittat på nya top model med mamma, tur att hon gillar samma program som mig. Nu är de svenska new york-fruar som visas och jag fattar inte hur alla dessa "fruar" programmen kan funka? Aja, nu ska jag äta glass så

tjillevippen på er!

ph: tagen -08 av mig på mina och pappas bullar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar