måndag 15 november 2010

tråkigt i skolan

(snodde av johanna)

Senaste
Låt du hörde:
Melanie Fiona - Monday morning
Film du såg: öööööh, ingen aning
Mat du åt: grillkorv och pommes a la mormor
Kram: mamma :)
Puss: alper
Känslan: sad
Resa: till skolan i buss

Glädje: fick kläder och lite till av mamma :)
Personen du pratade i telefon med: pappa för att säga grattis på födelsedagen!
Personen du fick sms av: jesper
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag var 2 år typ


Allmänt
Ska bli skoj: fotbollsträning på onsdag med biss
Ska inte bli skoj att: pluggish
Sparar till: Att nån gång få åka till belgien igen
Dagens dryck: chocklad :D

Vad saknar du: alla belger och tyskar
Vad har du gjort idag: försovit mig, stressat, akut smsat en bussbiljett eftersom busskortet gått ut och sprungit från bussen till skolan

Brukar du svära mycket: absolut INTE...
På helgerna: måste man leva, skippa allt som har med skolan att göra!
Vad ska du göra ikväll: inte träna iaf :(

Hur många timmar sover du per natt: öööh, jag sover på lektionerna..
Vem är snyggast i världen: hi hi hi . . .
Vad är det för veckodag: måndag, vilket inte borde få existera!
Bästa saken som hände mig förra sommaren: lönen :D
Favoritplagg i garderoben just nu: hmmmm, svårt val
Längd: 159,5 cm...
Vikt: använder inte vågen :)
Byter gärna garderob med: chicy.se 's föråd med kläder

Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: jadu, de måste ha varit nån i 4an?
Mitt rum kan beskrivas som: krigszon?
Mig själv med tre ord (just nu): trött, less och trött
Jag tränar: massa fotboll :D
En annan sak som jag ser fram emot: shoppingdag i nrkp med mormor och lisa där mormor betalar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar