onsdag 17 november 2010

upptagen tjej

Drömmer mig bort till varma sommardagar.. bilden är från ramsvik tagen första skolveckan i år.
Har precis ramlat ner i sängen av utmattning efter min första träning med bissarna, de va riktigt roligt. Bra upplägg, seriösa tränare och trevliga tjejer :)

Slutet av veckan bjuder på mkt skoj, imorrn ska jag hallå ett awsome tal om ..... på dkn (vad de är får ni reda på imorrn) och sen kommer Malin hit och sover kvar och vi ska käka taco hos m&m. På fredag är de lugn skoldag med chillsvenska och bild och senare på kvällen blir det lagfest! Lördag lär bli en lugn dag, jag ska hem till ..... och sen på söndag ska jag kanske jobba och sen bär det av till culturum och musikal :) trevlig helg? Jorrå så att..
hejdooo
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar