tisdag 21 december 2010

1. presentera mig själv

Namn: Maria Sofia Jansson (snart står även Koskela med på pass och id som är min pappas namn)
Födelsedag: 28 mars 1994
Stjärntecken: Vädur
Intressen: Fotboll, vänner, musik, mat (att äta alltså, jag hatar att laga mat) och ungdomsfullmäktige.
Expertområden: Skratta åt både andras och mina egna olyckor, skriva långa meningar för jag typ hatar punkter (?) och äta.
Handikapp: Enligt alla jag pratat med räknas tyvärr inte skallen men här kommer en lista på mina handikapp uppifrån och ner: Nacken, axlarna, ryggen, höfterna, rumpan behöver ibland dubbelparkeras på två stolar (vet inte om de räknas men), ljumskarna är något jag sträcker 24/7 i fotbollen, knäna, vaderna, benhinnorna, vristerna och tårna. Juste, glömde fingrarna också :)
Personlighet: Jag beskrivs ofta som sprudlande, glad och pratglad... jag kan inte fatta de sista. Jag som är så blyg? Eller inte. Jag älskar att synas och höras men jag vill inte bli för överdriven och försöker att inte bli de, sen om jag lyckas eller inte är en annan sak... Något jag ofta får höra från andra är också att jag har ett högt självförtroende vilket jag tror stämmer för jag brukar inte skämmas för de jag gör och jag brukar kunna göra mkt knäppa saker. Ordet kort är något många använder sig av när dom beskriver mig men de räknas väll inte till personlighet :p

aja, ni får reda på mer imorgon. puss på er alla, hejdå
slänger in en otroligt smickrande bild på mig som ni får njuta av så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar