onsdag 15 december 2010

uttråkad

snodd av fina http://missjohannaj.blogspot.com/ 

Sex frågor om dig självNär fyller du år? 28 mars
Några piercingar? 3 i öronen
Vad har du på dig just nu? leggins och en stor t-shirt
Vilken årstid är bäst? SOMMAR SOMMAR SOMMAR!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? det finns inga, jag hatar att vakna för jag vill alltid fortsätta sova (a)
Vem älskar du mest på denna jord? Familjen och vänner!
 
Fem frågor om dina vännerVem vet allt om dig? måste nog vara mormor, en riktig sköning!
Vem är den roligaste av dina vänner? oj, de går nog inte att välja för jag garvar vem jag än är med :)
Vem är snyggast av dina vänner? ida aka khorchztin.... (a)
Vem är den du helst har filmkväll med? Får man säga allihopp?
Vem av din vänner är mest ''evil''? MICKE!
 
Sju frågor om din familjVem står dig närmast? mamma <3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja, och de är jag glad över!
Vem är farligast i din familj? min bror, utan tvekan
Vem ser roligast ut i din familj? pappa, han är konstig :)
Vem är coolast? jag, hålla liksom?!
Vem sover du oftast med? ingen i min familj
Roligaste kvällen med familjen? när jag fyller för då är alla samlade <3
 
Nio frågor om idag
Vad har du gjort idag? skola och möte
Vad ska du göra nu? SOVA! :)
Har du gjort något dåligt idag? nationella gick väll inte så bra som jag hoppats på
Vad har du ätit idag? tiger yoghurt, mcdonalds, äggmacka
Har du duschat idag? varje morgon
Är du trött nu? ögonen går i kors
Vad händer imorgon? skola och sen får man se om man går på äventyr
Går du i skolan? inte just nu
Har du varit i skolan idag? ja, litet tyvärr på de men de är bara litet för vännerna piggar ju upp en :)

AnnatHur mår du just nu? snark..... zZzzz
Har du piercat dig? bara öronen
Har du någon tatuering? nej, men förhoppningsvis snart!
Är du hungrig nu? nej, käkade nyss
Vad är klockan just nu? 22.08
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? facebook och blogspot såklart

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast?
ebba
Vem ringde du senast? mormor
Vem sms:a till dig senast? jennie
Vem sms:a du till senast? jennie

Smink och hårAnvänder du mascara? ja, typ de enda jag använder
Använder du wax? nej, inte längre
Använder du ögonskugga? nån gång om året kanske
Använder du kajal? nja, händer väll
Använder du hårspray? alltid!
Använder du volymspray? händer
Använder du mousse? nope
Använder du deodorant? ja, kan man leva utan den?
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja gud ja!
Använder du läppglans/läppstift? lepsyl är min enda last
Använder du brunkräm? nej, usch
Plattar/lockar du håret varje dag? plattång <3
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej gud nej, mina tånaglar tål inte beröring!


Nu vet du kanske lite mer om mig iaf :) tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar