fredag 24 december 2010

3. Mina föräldrar

Jadu, mina föräldrar.. dom har varit separerade sen jag va 2 år men jag lider inte för de för dom är bra. Eller vad säger jag, dom är bäst! Min mamma heter Rose-Marie "Rosie" Jansson och min pappa heter Jouni "Nallen" Koskela. Eller, nallen är mitt eget påhitt. Jag tycker han har en mysig mage att krama om, typ lika mysig som en nalle så därav smeknamnet. (Men shhh, han gillar inte när jag säger så)
Min mamma är en stor förebild för mig, hon är väldigt stark av sig och sånt inspirerar mig. Hon föddes den 8 april -65 och har bott överallt i Sverige. Även 11 månader i England när hon jobbade som au-pair. Hon är cool och snäll. De är något många gillar hos henne, hennes rena och givmilda hjärta.
Sen har vi ju då min pappa, min lilla pappa. Föddes den 15 november -62 i Finland men kom hit som barn med farmor och co. Han är också otroligt snäll och jag är hans allt brukar han säga. Mkt söt och älskad man detta, iaf av mig.
Sen vet jag inte vad jag mer kan säga om dom mer än att jag älskar båda två otroligt mkt. Utan deras eviga stöd i allt jag tar mig till skulle jag inte kunna stå på så starka ben som jag gör. Ni är bäst, puss på er!

ph 1: pappa, jag och min bror Robin
ph 2: mamma som GB-gubbe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar